fbpx
Aquarius FM 105,5 Playlist
  1. Πάνος Κιάμος

    Δεν Θέλω Επαφή
    07:25
  2. Νικηφόρος

    Πες Μου Που Θα Με Πας
    07:22
  3. Ελένη Φουρέιρα

    Συγκινητικά (Συγκινήθηκα)
    07:18
  4. Θοδωρής Φέρρης

    Τέρμα
    07:15
  5. Γιώργος Σαμπάνης

    Τίποτα
    07:11
  6. Νίκος Οικονομόπουλος

    Πρέπει Δεν Πρέπει
    07:07
  7. Έλενα Παπαρίζου

    Φεύγω
    07:04
  8. Demy Feat. OGE

    Μόνο Μπροστά
    06:58
  9. Χρήστος Μάστορας

    Εγώ Για Δυο
    06:54
  10. Πέτρος Ιακωβίδης

    Οδός Τσιμισκή
    06:51
  11. Γιώργος Μαζωνάκης

    Ώρες Μικρές
    06:47
  12. Κωνσταντίνος Αργυρός,Ματθαίος Τσαχουρίδης, Klavdia

    Ματώνουν Οι Σκέψεις
    06:44
  13. Νίκος Μακρόπουλος

    Δεν Πειράζει
    06:41
  14. Γιάννης Πλούταρχος

    Πως Την Έχεις Δει
    06:36
  15. Δέσποινα Βανδή

    Όλα Οδηγούν Σε Σένα
    06:32
  16. Ηλίας Βρεττός

    Ως Το Άπειρο
    06:29
Title Image

Μουσικά Νέα

Βίσση & Βανδή στην πρώτη τους επίσημη δισκογραφική συνεργασία!

Μουσικά Νέα

Άννα Βίσση – Δέσποινα Βανδή: η σπουδαία επί σκηνής σύμπραξη που «μάγεψε» το κοινό, κυκλοφορεί από την Panik Records στα ψηφιακά καταστήματα! Μάλιστα, μέσα σε 3 ώρες από την κυκλοφορία, έγινε no1 στο iTunes chart.

Οι δύο καταξιωμένες καλλιτέχνιδες, καθεμιά εκ των οποίων έχει χαράξει τη δική της ξεχωριστή κι άκρως επιτυχημένη πορεία, ένωσαν για πρώτη φορά τις φωνές τους στον τελικό του show «Just The 2 Of Us», τον περασμένο Δεκέμβριο, σε μία σύμπραξη που έγραψε μουσική και τηλεοπτική ιστορία. Ερμηνεύοντας μερικές από τις μεγάλες και διαχρονικές επιτυχίες τους solo και σε ντουέτα, η Άννα Βίσση και η Δέσποινα Βανδή καθήλωσαν τους πάντες με τις δυνατές ερμηνείες τους και την «εκρηκτική» χημεία τους.

Η συνύπαρξή τους στέφθηκε από τεράστια επιτυχία και έγινε πρώτο θέμα συζήτησης επί σειρά ημερών. Μεταξύ άλλων, έγινε αμέσως no1 trend στο ελληνικό Twitter και μπήκε στο trending του παγκόσμιου Twitter, ενώ όλα τα social media γέμισαν με χιλιάδες αποθεωτικά σχόλια και εκτόξευσε τα νούμερα τηλεθέασης του show στο 40%, το υψηλότερο που σημείωσε ο τελικός. Παράλληλα, το official video που «ανέβηκε» στο YouTube μπήκε σε λίγες ώρες στις πρώτες θέσεις των trends μετρώντας σχεδόν 1,5 εκατομμύριο views.