fbpx
Aquarius FM 105,5 Playlist
  1. Νατάσα Θεοδωρίδου

    Ένα Λάθος
    04:32
  2. Πάνος Κιάμος

    Σαν Ταινία Παλιά
    04:29
  3. Άννα Βίσση

    Λεκές
    04:25
  4. Ηλίας Καμπακάκης

    Νύχτα Μ' Ακούς
    04:21
  5. Νίκος Οικονομόπουλος

    Έκπτωτος Άγγελος
    04:17
  6. Αναστασία

    Μη Μιλάς
    04:14
  7. MΕΛΙSSES

    Κραγιόν
    04:10
  8. Γιάννης Πλούταρχος

    Πως Την Έχεις Δει
    04:06
  9. Lila, Rack

    Deja Vu
    04:03
  10. Αντώνης Ρέμος

    Χίλια Σπίρτα
    04:00
  11. Πέτρος Ιακωβιδης

    Αχ Καρδούλα Μου
    03:56
  12. Stavento + Ήβη Αδάμου

    Στο Γιατρό
    03:53
  13. Κατερίνα Λιόλιου

    Η Γυναικά Της Ζώης Σου
    03:49
  14. Παντελής Παντελίδης

    Δεν Ταιριάζετε Σου Λέω
    03:45
  15. Κωνσταντίνος Αργυρός

    Είναι Που Ακόμα Σ' Αγαπώ
    03:41
  16. Έλλη Κοκκίνου & Νίκος Απέργης

    Θέλω Τόσα Να Σου Πω 2023
    03:38
Title Image

Μουσικά Νέα

Βίσση & Βανδή στην πρώτη τους επίσημη δισκογραφική συνεργασία!

Μουσικά Νέα

Άννα Βίσση – Δέσποινα Βανδή: η σπουδαία επί σκηνής σύμπραξη που «μάγεψε» το κοινό, κυκλοφορεί από την Panik Records στα ψηφιακά καταστήματα! Μάλιστα, μέσα σε 3 ώρες από την κυκλοφορία, έγινε no1 στο iTunes chart.

Οι δύο καταξιωμένες καλλιτέχνιδες, καθεμιά εκ των οποίων έχει χαράξει τη δική της ξεχωριστή κι άκρως επιτυχημένη πορεία, ένωσαν για πρώτη φορά τις φωνές τους στον τελικό του show «Just The 2 Of Us», τον περασμένο Δεκέμβριο, σε μία σύμπραξη που έγραψε μουσική και τηλεοπτική ιστορία. Ερμηνεύοντας μερικές από τις μεγάλες και διαχρονικές επιτυχίες τους solo και σε ντουέτα, η Άννα Βίσση και η Δέσποινα Βανδή καθήλωσαν τους πάντες με τις δυνατές ερμηνείες τους και την «εκρηκτική» χημεία τους.

Η συνύπαρξή τους στέφθηκε από τεράστια επιτυχία και έγινε πρώτο θέμα συζήτησης επί σειρά ημερών. Μεταξύ άλλων, έγινε αμέσως no1 trend στο ελληνικό Twitter και μπήκε στο trending του παγκόσμιου Twitter, ενώ όλα τα social media γέμισαν με χιλιάδες αποθεωτικά σχόλια και εκτόξευσε τα νούμερα τηλεθέασης του show στο 40%, το υψηλότερο που σημείωσε ο τελικός. Παράλληλα, το official video που «ανέβηκε» στο YouTube μπήκε σε λίγες ώρες στις πρώτες θέσεις των trends μετρώντας σχεδόν 1,5 εκατομμύριο views.